close

DSC01534.JPG  

我的夏日保濕新寵 >> Kiehl's 新出的Ultra Facial Oil-Free Gel-Cream
見到24小時長效保濕仲要零油光真係非常吸引!
加多HK$30 就有埋同系列30ml cleanser + 40ml toner, 於是就買了set裝!

DSC01535-horz.jpg  

質感其實完全不似Cream, 是半透明的介乎Gel與Lotion之間
非常易推, 超快吸收!! 而且Oil-Free 非常適合怕笠人士!!
用了 3 星期, 感覺保濕之餘的確仲有控油效果,
本來我一到中午T-zone位置就會泛油光
現在出油情況真的有減少了!! 不過我本身膚質不算太油
所以當日霜使用perfect, 夜晚就要用其它較滋潤的保濕品!!

DSC01540-horz.jpg  

順便分享cleanser & toner 用後感,
Cleanser 都是一貫洗面膏質地,
但分量少少泡沫都好豐盈, 清潔度很好!
夏天用還okay, 油性皮膚用比較適合

DSC01536.JPG  

Toner 是透明無色的 (我都被個樽呃咗以為是藍色...hahaha)
一貫Kiehl's 無酒精toner, 好溫和沒有什麼香味,
不過我還是偏愛其草本系列!
之前用過法國玫瑰爽膚水, 好喜歡那陣天然玫瑰香味!
今次收到sample信換了青瓜植物精華爽膚水,
join member 又多一支金盞花植物精華爽膚水,
可以慢慢用! 哈!

DSC01533.jpg  

驅使我試新嘢是因為支101ml Dr Wu 已經被我榨乾了!
想託朋友在台灣買, 原來大件夾抵食的101ml 裝已經沒有賣...
呢隻玻尿酸保濕精華液我已經用了兩支,
另外Nars aqua gel 也是My Favourite! 但好貴!
Laneige water sleeping pack 我都當保濕Gel來用
價錢較平, 成尺厚咁敷都唔肉赤嘛!! 唯一唔好就是香料有點重...
以上保濕品的質地都是保濕得來又清爽~
Origins Make-A-Different gel-cream 我一開始用的時候以為唔適合我,
近眼位置都出油脂粒, 其實是我用太多,
跟平時用保濕Gel一樣的分量來搽!! XDDD
其實雖然是白色Cream狀, 但非常light!
後來減少用的分量就發現夜晚的確需要用保濕之餘帶點滋潤的產品,
可以鎖水, 第二朝睡醒反而少點面油!

arrow
arrow

    TraZ' 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()