close

chanel_minibrushes_01
今年終於買到Chanel set 掃了!! wahahaha!!
沒有記錯的話, 應該兩年前Chanel才開始出mini brush set
但呢兩年我都搶唔到...因為我次次都到12月才醒起又到聖誕...

chanel_minibrushes_02
好鍾意買mini brush set
一來化好個妝真的需要足夠工具
底妝的均勻, 眼影的漸層, 靠手指真的做不到
買支碎粉掃都要五六百, 現在加多少少有多幾支, 好難唔心動...
二來去旅行有set mini brush 就最方便
另外本人多數放工有街去才會化妝
我又懶不想早起身...化個底就出門
有需要時lunch time 就可以加返D 眼耳口鼻了

以前買的多數得4支
Chanel 呢set 就有6支呢

chanel_minibrushes_03
碎粉掃毛毛好軟好舒服

chanel_minibrushes_04
好少set 會有濕粉掃, ㊣!
另外有圓頭掃做眼頭 highlight
不過個眼影掃係斜角我就唔係好用得慣

chanel_minibrushes_05  
個袋另外一邊仲有位可以放下化妝品呢!
一兩盒眼影胭脂都放到架!

chanel_minibrushes_06
話說之前一早問定幾時出呢set掃
7號出就即刻托chisinlo 幫我去買驚死又賣晒...
佢買就又香水又base sample送...
我之後去同一分店買多set想送給朋友
仲買多兩樣野反而乜都冇...
下次都係叫佢幫我買算了~~

arrow
arrow

    TraZ' 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()